wtorek, 1 stycznia 2013

Postanowienia noworoczne - ??

Nowy Rok ? Zmiany ?
Z pozytywną energią i wielką siłą chcemy wkroczyć w rozpoczynający się rok. Często składamy obietnice dotyczace zmian w swoim życiu. Chcemy zadbać bardziej o siebie i swoich bliskich, zrzucić zbędne kilogramy...? :)  Wielu z nas podejmuje wyzwanie zmiany pracy na lepszą. Na pewno nie warto z obietnicami przesadzać. Obietnice, których jest za dużo lub nie mają szans na sukces, zamiast pomóc mogą nam zaszkodzić. Przeciętny człowiek  (niestety) zapomina o swoich zobowiązaniach czy obietnicach już po kilku tygodniach, a nawet dniach. Jednak mimo wszystko zawsze warto wyznaczać sobie ambitne cele i do nich dążyć.

zdjęcie - źródło internet

A więc jak to zrobić? Tysiąc myśli (jeśli chodzi o mnie)....

Znalazłam pomysł... więc pożyczam... (od "Szminki")

"Połóżcie przed sobą kartkę, a w dłoń weźcie długopis. Teraz wypiszcie 10 rzeczy które chcielibyście zrobić w nadchodzącym roku. Zacznijcie od rzeczy błahych typu obejrzenie jakiegoś filmu, czy przeczytanie książki, a skończcie na bardziej patetycznych i wzniosłych. Zapisując je kierujcie się racjonalnością i odpowiednim doborem. Pamiętajcie, że mają to być realne rzeczy. Kiedy już skończycie zapełniać kartkę postanowieniami to złóżcie ją na cztery części i umieśćcie w kopercie. Kopertę zaś opatrzcie znamienną datą (tym razem) „styczeń 2013″ i schowajcie w tylko Wam znane miejsce, ale takie, żebyście o nim pamiętali.

Za rok, o tej samej porze otworzycie kopertę i sprawdzicie ile z Waszych postanowień udało się Wam spełnić. Powiem tylko, że jeśli liczba ta będzie równa sześciu (i więcej) to możecie być z siebie dumni".

Może to pomoże... Ja spróbuje. Tylko pamiętajcie niech te cele będą realistyczne...żeby potem nie było rozczarowań...hehe... piszę to głównie do siebie ;)

A na koniec jeszcze Drodzy moi bąbelki... i Wszelkiej pomyślności  w Nowym Roku... oby ten nie był gorszy od poprzedniego... SZCZĘŚCIA DLA WSZYSTKICH!!!

zdjęcie - źródło internet



5 komentarzy:

  1. Właśnie dlatego, że ciężko mi co roku dotrzymać postanowień noworocznych , w tym nie mam żadnych. Liczę, jednak, że będzie to udany rok, czego i Tobie życzę. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam zbytnich postanowień. Mam cele do których dążę nieraz i ponad rok, i te cele wynikają z aktualnych potrzeb. Za przykład podam nasze zaślubiny z mężem. Byliśmy razem 10 lat prawie zanim się pobraliśmy. Ale w końcu i ten cel osiągnęliśmy i teraz jesteśmy szczęśliwi ;-) życzę Ci spełnienia Twoich marzeń i postanowień w Nowym Roku ;-) pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. moim postanowieniem noworocznym jest znaleźć pracę ;) Do siego roku

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zwyczajna mama" - trzymam MOCNO kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja mam sporo postanowień noworocznych, ciekawe ile uda mi się zrealizować

    OdpowiedzUsuń