środa, 13 marca 2013

Wyróżnienie

Dostałam bardzo sympatyczną wiadomość od Małgorzaty . Dziękuje serdecznie za wyróżnienie!
Zadaniem moim było odpowiedzieć na pytania Małgosi. Było ich dziesięć i dzięki nim można dowiedzieć się czegoś o sobie nawzajem :)


A więc...

1. Wieczór czy ranek?
Zdecydowanie wieczór. Ranki u mnie są wyjątkowo krótkie.

2. Zimno czy ciepło?
Ciepło - wtedy energii jest więcej...

3. Fiołki czy frezje?
Mając do wyboru tylko dwie opcje - wybieram frezje, ale najbardziej tulipany.

4. Ulubiona potrawa polska?
Rosół.

5. Co wolisz oglądać, filmy czy seriale?
Jedno i drugie.

6. Co byś wybrała, małżeństwo czy związek?
A czy to ważne jak sie kocha...?

7. Twój uśmiech na twarzy?
Zawsze dla mojego dziecka.

8. Słuchasz rocka czy disco?
Mając to wyboru - rock.

9. Twoje ulubione danie?
Nie mam jednego ulubionego...

10. Przesyłam buziaka :*
 ...kiss, kiss :* :*

Wydaje się super zabawa i dlatego chcę ją kontynuować :)

Tak więc zapraszam:


Dziewczynki prosze żebyście odpowiedziały na te same pytania co ja i umieściły banerek z wyróżnieniem :)


3 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :-D zaraz się wezmę za odpowiedzi :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. małżeństwo to też związek ;)

    OdpowiedzUsuń